advertise

دمای نرمال هشبرد چقدر است؟

دمای نرمال هشبرد

دمای هشبرد ماینر یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود و اصولا دمای نرمال هشبرد بین 70 تا 80 درجه سانتی گراد می باشد که البته برای دستگاه های مختلف , متفاوت می باشد و حتما باید مورد توجه ویژه قرار گیرد زیرا در صورت بالا رفتن بیش از حد دما ممکن است هشبرد دستگاه آسیب جدی ببیند, همچنین دمای اتاق نباید بالاتر از 40 درجه سانتی گراد باشد تا هشبرد دستگاه بیش از حد داغ نشود.
همچنین هنگام خرید ماینر باید به دمای هشبردهای ماینر توجه کنید که دمای هشبردها در رنج مناسبی باشند,  و علاوه بر بالا نبودن دمای هشبردها رنج دمای آن ها نیز در یک بازه باشد و  تفاوت زیادی با هم نداشته باشند.


دمای نرمال هشبرد | آریالند

دمای هشبرد ماینر

دمای هشبرد ماینر های مختلف متفاوت بوده ودمای هشبرد S9j باید بین 65 تا 115 باشد همینطور دمای محیط هشبرد M3 باید بین 10- تا 45- درجه سانتگراد باشد تا از خرابی هشبرد شما در طول زمان جلوگیری شود همچنین دمای هش برد t1 و دمای هش برد a1 به ترتیب باید 40 و 75 درجه سانتی گراد باشد , دمای نرمال هشبرد S9 نیز نباید بیشتر از 115 درجه باشد.

پرفروش ترین ماینرها

دمای هشبرد T2t

دمای هشبرد t2t نباید بالاتر از 85 درجه سانتی گراد برود و دمای نرمال هشبرد ماینر t2t باید بین 65-75 درجه سانتی گراد باشد تا به هشبرد آسیبی نرسد و هشبرد عملکرد مناسبی از خود داشته باشد.

دمای هشبرد T2t | آریالند

دمای هشبرد ++M30s

دمای مناسب برای هشبرد های ماینر ++M30s حداکثر 85 درجه سانتی گراد می باشد, و در دمای بالای 85 دستگاه ارور می دهد و تراهش ماینر کاهش پیدا می کند, اما باید توجه کنید که دمای ماینر ++M30s هر چه میزان کمتری باشد عمر دستگاه افزایش پیدا می کند و شما سعی کنید همواره دمای هشبرد های ماینر را زیر 80 درجه سانتی گراد نگه دارید.


دمای بالای هشبرد

همچنین دمای بالای هش برد باعث کاهش عمر مفید چیپ های بر روی هشبرد میشود، بطور مثال دمای هشبرد s9j نباید بالاتر از 115 درجه برود و اگر دمای هشبرد ماینر شما بیش از حد بالا رفت حتما دستگاه را خاموش کرده و پس از خنک سازی مناسب مجدد دستگاه را روشن نمایید.
همچنین ماینر های جدید تر معمولا در صورت بالا رفتن دما به صورت اتوماتیک تراهش دستگاه را پایین می آورند و مانع از آسیب به دستگاه می شوند شما می توانید این ماینر ها را از سایت آریالند بخرید.
شما میتوانید در صورت برخورداری از هرگونه سوال با کارشناسان ما در آریالند تماس بگیرید و کلیه سوال ها و ابهامات خود را با کارشناسان ما مطرح نمائید و از مشاوره های رایگان این مجموعه بهره مند گردید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.