advertise

واتس ماینر ( whatsminer )

معرفی شرکت واتس ماینر

شرکت واتس‌ماینر ( Whatsminer ) یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده‌ی ماینر می باشد , که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد و مقر اصلی آن در چین قرار دارد. ماینرهای واتس‌ماینر از نوع ASIC (مدار مجتمع ویژه‌ی کاربردی) می باشند که برای استخراج بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند. ماینرهای واتس‌ماینر به دلیل بازده بالا , قیمت مناسب و همچنین خرابی بسیار پایین , در بازار ایران بسیار محبوب هستند. ماینرهای واتس ماینر دارای تراهش های بالا و مصرف برق پایینی هستند که این موضوع باعث می شود ماینرهای واتس‌ماینر مورد توجه بسیاری قرار بگیرند. بیشتر محصولات واتس‌ماینر دستگاه هایی هستند که برای استخراج ارز بیت کوین و الگوریتم SHA-256 طراحی شده‌اند.
از معروف ترین محصولات شرکت واتس‌ماینر می‌توان به ماینرهای M20S و M30S و M50S ... اشاره کرد. 
به طور کلی محصولات شرکت واتس ماینر با کیفیت بالای آنها شناخته می شوند و از این رو محصولات این شرکت حتی پس از چندین سال پیاپی کار کردن نیز , همچنان قابل استفاده می باشند.

معرفی شرکت واتس ماینر (whatsminer)

معرفی ماینرهای شرکت واتس ماینر

بهترین ماینر های واتس ماینر

شرکت واتس‌ماینر تعداد زیادی ماینر برای استخراج بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال طراحی و تولید کرده است.که از جمله بهترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. M21S: این ماینر یکی از پرفروش ترین ماینر های بازار در چند سال گذشته می باشد که از 50 تا 62 تراهش رنج قدرت دستگاه های سری M21s می باشد.
2. M20S: رنج توان این دستگاه از 62 تا 72 تراهش می باشد و این ماینر برادر بزرگتر M21s می باشد.
3. M30S: سری دستگاه های M30 از جمله آخرین تولیدات شرکت واتس ماینر می باشد که از 82 تا 112 تراهش تنوع قدرت دارند , که بسته به میزان مصرف خود به M30S++ , M30s+ , M30S تقسیم می شوند.
4. M50: دستگاه ماینر M50 نسخه جدید تر و پر قدرت تر ماینر های سری M30s می باشد که از 110 تا 144 تراهش تنوع قدرت پردازشی دارند.
5. ++M33s: جدید ترین تولید واتس ماینر می باشد که از ویژگی های مهم آن می توان به قدرت تا 242 تراهش , برق 3 فاز و سیستم خنک کننده مایع اشاره کرد.
توجه داشته باشید که انتخاب دستگاه مناسب برای ماینینگ بیت‌کوین به عوامل زیادی مانند میزان سرمایه شما , میزان برق , قیمت برق , مکان مورد استفاده و ... بستگی دارد. همچنین باید در نظر داشت که با گذشت زمان، تکنولوژی دستگاه های ماینر پیشرفت کرده و ماینر های بهتر و پر بازده تر وارد بازار می شوند.

جدیدترین محصولات واتس ماینر

خرید ماینر های شرکت واتس ماینر

هنگام خرید دستگاه های ماینر , مهم است که از افراد با تجربه و قابل اعتماد مشاوره بگیرید و خرید کنید , بررسی اصالت دستگاه و خدمات پس از فروش از مهم ترین مسایل مورد توجه می باشد , همچنین مهم است که قبل از خرید بتوانید مقایسه و بررسی مناسبی بین ماینر های موجود انجام دهید و بتوانید تصمیم درستی اتخاذ کنید.

قیمت و خرید بهترین دستگاه های واتس ماینر
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.