advertise

کم مصرف ترین ماینر با تراهش بالا

در سال های گذشته با افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال و خرید ماینر, توسعه صنعت ماینینگ تقش مهمی را در اقتصاد دیجیتال داشته است.با این حال همواره یکی از چالش های این صنعت, مصرف انرژی بالا بوده است. از این رو در این مقاله به معرفی ماینر های کم مصرف با تراهش بالا پرداخته ایم.
البته باید توجه داشته باشید که در این مقاله ما ماینر هایی را معرفی کرده ایم که به روز و با فناوری بالا باشند و درآمد و تراهش آن ها نسبت به قیمت آن ها به صرفه و خوب باشد.


ماینر M30S++ 108Th پرطرفدار ترین ماینر  تراهش بالا | آریالند

ماینر واتس ماینر M30S++ 108Th/s

ماینر M30S++ 108Th یکی از پرطرفدار ترین ماینر های حال حاظر بازار می باشد که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و یکی از ماینر های تراهش بالا با مصرف برق پایین می باشد, این ماینر توانایی استخراج ارز بیت کوین را دارد و حدود 15 آمپر نیز مصرف برق دارد که با توجه به قدرت 108 تراهشی این ماینر گزینه مناسبی برای خرید می باشد.

همچنین ماینر M30S++ 108Th توان مصرفی 3472 وات دارد که موجب می شود این ماینر 32 وات مصرف به ازای هر تراهش داشته باشد.


ماینر S19 Pro+ Hyd 184Th خوش قیمت 3 فاز | آریالند

ماینر انت ماینر S19 Pro+ Hyd 184Th

ماینر S19 Pro+ Hyd 184Th یکی از ماینر های قدرتمند بازار می باشد که 3 فاز بوده و از جمله ماینر های خوش قیمت بازار نسبت به قدرت آن می باشد, این ماینر از نوع هیدرو بوده و از خنک کننده مایع استفاده می کند که این ماینر را به یکی از ماینر های کم صدای بازار نیز تبدیل کرده است.

ماینر S19 Pro+ Hyd 184Th توان مصرفی 5060 وات داشته در نتیجه این ماینر 27 وات مصرف در ازای هر تراهش دارد.


ماینر M30S+ 98Th/s مناسب بودجه کم | آریالند

دستگاه واتس ماینر M30S+ 98Th/s

ماینر M30S+ 98Th دیگر گزینه مناسب برای خرید می باشد که خوش قیمت تر از نسخه 108 تراهشی آن بوده و مناسب بودجه ها کمتر می باشد,  این ماینر نیز 15 آمپر مصرف برق داشته و تولید کننده ارز بیت کوین می باشد.
 
ماینر M30s+ 98th در حدود 3400 وات مصرف برق دارد که معادل 34 وات به ازای هر تراهش می شود.

پرفروش ترین ماینر ها

نکات خرید ماینر های تراهش بالا

ماینر های تراهش بالا همگی مصرف برق بالایی دارند و معمولا حدود 15 آمپر و حتی بیشتر مصرف برق دارند, پس حتما به این نکته توجه کنید که در کنار درآمد بالای این ماینرها, امکان استفاده از این ماینرها در فضاهای خانگی وجود ندارد و شما برای داخل منزل گزینه های محدود تری دارید که در این خصوص می توانید مقاله ماینر های خانگی را مطالعه کنید.

آریا لند
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.