advertise

قیمت ماینر خانگی بی صدا

بهترین ماینرهای خانگی

با افزایش روزافزون محبوبیت ارزهای دیجیتال, افراد زیادی به دنبال استخراج آن ها هستند و از این رو استخراج خانگی ارزهای دیجیتال نیز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. ما در این مقاله به معرفی ماینر های مناسب استفاده در خانه پرداخته ایم.
برای افزایش سودآوری و به حداقل رساندن هزینه برق مصرفی,انتخاب و آگاهی از قیمت ماینر خانگی بی صدا که توان مصرفی آن پایین باشد اهمیت فراوانی دارد و از این رو ما ماینر هایی را برای استفاده در منزل معرفی کرده ایم که مصرف برق پایینی دارند.
 همچنین شما می توانید لیست قیمت و خرید ماینر را در آریالند مشاهده کنید.


ماینر خانگی KS0 PRO | آریالند

ماینر KS0 PRO:

*پیشنهاد آریالند*
نسخه جدید تر و قوی تر ماینر KAS KS0 مدل KS0 PRO می باشد که 2 برابر قدرت بیشتر دارد و همچنان از ویژگی های مثبت نسخه قبلی خود بر خوردار است و این ماینر را به جدید ترین گزینه ماینر خانگی کم مصرف و بی صدا تبدیل کرده است.
شما می توانید مشخصات ماینر KS0 PRO را داخل سایت آریالند مشاهده کنید و اقدام به خرید آن نمایید.


قیمت ماینر خانگی بی صدا | آریالند

ماینر MatchX M2 pro:

ماینر MatchX M2 pro یکی از ماینرهای خانگی بی صدا می باشد که مصرف برق فوق العاده پایین و اشغال فضای کمی می تواند درآمد مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد.
ماینر MatchX M2 pro توانایی استخراج 4 ارز مختلف را دارد که البته اصلی ترین ارز قابل ماین آن MXC می باشد و به طور متوسط این ماینر می تواند روزانه 10 دلار از این ارز را استخراج کند.



معرفی بهترین ماینر های خانگی

ماینر Antminer L3+ 504MH:

دستگاه ماینر Antminer L3+ 504MH یکی از معروف ترین دستگاه های ماینری می باشد که به کم مصرف بودن شهرت دارد و از این رو همیشه طرفداران خاص خود را داشته, این ماینر با داشتن 504 مگاهش قدرت, ارزهای لایت کوین و دوج کوین را استخراج می کند که جزء ارزهای برتر بازار می باشند.
ماینر +L3 انتخاب جذابی برای دوست داران استخراج ارز دیجیتال در خانه می باشد و به عنوان یکی از بهترین ماینر های خانگی شناخته می شود.



یکی از ماینر های مناسب منزل ماینر های هلیوم می باشند

دستگاه های ماینر هلیوم:

افزایش توسعه فناوری اینترنت اشیا باعث شده تا فعالین صنعت ارزهای دیجیتال نیز به آن ورود کنند و هلیوم یکی از این پروژه هاست که تمرکز اصلی آن بر روی مشارکت همه کاربران با امکان استخراج در شبکه هلیوم و کسب توکن های HNT می باشد.
این ماینر ها دستگاه های کم مصرفی می باشند که با پوشش دادن اینترنت اشیا (IoT) فرصت جالبی را برای افراد علاقه مند به ماینر خانگی بی صدا فراهم کرده است.
این ماینر ها دوست دار محیط زیست بوده و همزمان با مشارکت در زیر ساخت های اینترنت اشیا می توانند در فرایند استخراج ارزهای دیحیتال نیز شرکت کنند.


ماینر کسپا مدل Ks0 یکی از ماینر های خانگی

ماینر KAS KS0:

یکی از آخرین ماینر های بازار ماینر KAS KS0 100Mh/s می باشد, این ماینر با داشتن مصرف برق تنها 60 وات گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در خانه می باشد, از دیگر ویژگی های این ماینر می توان به سایز کوچک آن, بی صدا بودن و گرمای کم آن اشاره کرد.
این ماینر با مصرف انرژی پایین, مناسب کاربران علاقه مند به خرید قیمت ماینر خانگی بی صدا می باشد.


ماینر KAS KS1 1Th/s | آریالند

ماینر KAS KS1 1Th/s

در بین دستگاه های استخراج کننده ارز کسپا, ماینر KAS KS1 1Th/s در حال حاظر جدیدترین ماینر کسپای موجود در بازار می باشد.

این ماینر حدود 1 تراهش قدرت داشته و 2.7 آمپر نیز مصرف برق دارد و می توان آن را جزو ماینر های خانگی دانست که در داخل منزل قابل استفاده می باشد.

سایر ماینرها

نکات خرید ماینر کم مصرف

با تکامل دنیای استخراج ارزهای دیجیتال, اهمیت بهره وری و کاهش مصرف انرژی افزایش یافته و از این رو تقاضا برای ماینر های کم مصرف و ماینرهای خانگی نیز افزایش یافته, ماینر های هلیوم, +L3 و KS0 که معرفی شدند همگی جزء ماینر های کم مصرف هستند اما شما باید هنگام خرید ماینر به عواملی مانند هشریت دستگاه, مصرف برق و همچنین شرایط نگه داری آن توجه کنید, توجه کنید که پیشنهاد آریالند همواره خرید ماینر بیت کوین می باشد.
سرمایه گذاری در حوزه استخراج ارزهای دیجیتال نیازمند دانش و تجربه بالا می باشد, از این رو توصیه می شود قبل از اقدام به سرمایه گذاری با مختصصین این حوزه مشورت کنید.

خرید ماینر کم مصرف
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.