advertise

مرحله دوم قانونی کردن دستگاه های ماینر

طرح خوداظهاری دستگاه‌های استخر‌اج ارز دیجیتال

در روز ۱۰ خرداد جلسه طرح موسوم به خوداظهاری دستگاه‌های استخر‌اج ارز دیجیتال شماره ۲، با حضور کارشناسان حقوقی نهاد نظارتی و کارشناسان دفتر فناوری وزارت صمت، انجمن فناوران زنجیره بلوک و نصر برگزار شد. براساس این طرح مقرر شد، ظرف مدت ۲۰ روز تا پایان ۳۰ خرداد سال جاری کلیه دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال ملزم به ثبت دستگاه‌های ماینر خود در سامانه جامع تجارت و دریافت شناسه کالا و کد رهگیری کالا، طبق تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورخه ۱۴۰۰/۱۲/۱ هستند، و نهایتا پس از طی ۲۰ روز با تاکید به ضمانت‌های اجرایی (برخورد های قضایی بسیار سختگیرانه) برای افرادی که در موعد مقرر نسبت به ثبت اطلاعات اقدام نکنند برخورد خواهد شد. 

تمدید شد:
طبق جدید ترین اخبار مهلت ثبت دستگاه های ماینر در سامانه جامع تجارت بار دیگر تمدید شد, برای دریافت اطلاعات تکمیلی مقاله آخرین مهلت ثبت دستگاه‌های ماینر در سامانه جامع تجارت را مطالعه کنید.

طرح خود اظهاری دستگاه های ماینر

مرحله دوم خود اظهاری دستگاه های استخراج رمزارز

چه کسانی ملزم به ثبت دستگاه ماینر خود هستند؟

این طرح شامل کلیه کسانیست که اقدام به خرید و فروش، نگهداری (استفاده یا نگهداری در انبار) واردات، و تولید دستگاه‌های استخراج (ایرانیزه) کرده‌اند می‌شود و کلیه اشخاص ذکر شده نیاز به به ثبت در سامانه جامع تجارت و دریافت کد رهگیری هستند. لازم به ذکر است در طرح فوق، سالم یا خراب بودن (اسقاط شده) دستگاه‌ها‌ی ماینر اهمیت ندارد و جهت تعیین و تکلیف وضعیت موجود می‌بایست کلیه دستگاه‌ها ثبت گردند. ضمناً دستگاه‌هایی که قبل از تاریخ ۱۴۰۰/۱/۲۱ به قبل نیز تهیه شده‌اند هم باید در سامانه ثبت بشوند و مدارک مثبته خود را در زمان درخواست توسط نهادهای نظارتی نگه دارند ولی با این تفاوت که فرایند انتقال از فروشنده به خریدار(مالک فعلی) نیاز ندارد.

پرفروش ترین ماینرها

قانونی کردن دستگاه های ماینر

اگر شما هم مالک دستگاه های ماینر هستید و اکنون در حال استخراج ارزهای دیجیتال و یا انبار داری ماینر خود هستید و تا به حال اقدام به قانونی کردن و یا ایرانیزه کردن دستگاه ماینر خود نکرده اید , نیاز است تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به انجام این کار نمایید تا درگیر مشکلات قانونی نشوید , شما می توانید هم اکنون دستگاه ماینر خود را در آریالند قانونی کنید و با خیال آسوده از دستگاه ماینر خود نگهداری کنید.


قانونی کردن دستگاه ماینر
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.