advertise

چگونه اداره برق ماینر را پیدا میکند؟

چگونه اداره برق ماینر را پیدا میکند؟ | آریالند

در سال های اخیر رشد روز افزون قیمت بیت کوین منجر به افزایش تقاضا و علاقه افراد به استخراج بیت کوین شده است و همین اتفاق منجر به حساس شدن دولت ایران و اداره برق بر روی قضیه ماینر های غیر قانونی شده است.

در حال حاظر اکثر دستگاه های ماینر پردرآمد بازار مصرفی بالایی دارند و میزان برق زیادی مصرف می کنند از این رو قرار دادن آن ها در منزل عاقلانه نیست و می تواند منجر به آسیب به شبکه برق منزل و یا حتی محله شود, همچنین افزایش تعداد دستگاه های ماینرهای غیر قانونی به صورت پراکنده در سراسر ایران در سال های گذشته منجر به فشار به شبکه برق سراسری اللخصوص در فصول پر مصرف مثل تابستان شده است.

تمامی این مسائل منجر به سخت گیری های بیش از پیش اداره برق و برخورد جدی آن با موضوع ماینر های غیر قانونی شده است و در صورتی که این تخلف مشاهده شود می تواند منجر به جریمه های سنگینی شود.


آیا می توان ماینر را ردیابی کرد؟ | آریالند

آیا می توان ماینر را ردیابی کرد؟

در سطح اینترنت مطالب مختلفی در مورد روش های ردیابی ماینر ها بیان شده که از جمله آن ها می توان به ردیابی ماینر از طریق اینترنت یا از طریق میزان مصرف برق اشاره کرد.

اما طبق تجربه بدست آمده اکثر ماینر های غیر قانونی از طریق سوت زنی افراد مختلف انجام می شود و راه های دیگر تشخیص دستگاه های ماینر بسیار محدود, سخت و همچنین پرهزینه هستند.

علاوه بر مورد فوق گاهی فشار بسیار زیادی به شبکه برق یک منطقه وارد می شود که ناشی از مصرف بیش از اندازه برق می باشد که می تواند منجر به آسیب به شبکه برق آن منطقه و یا دستگاه های الکترونیکی در خانه ها شود که این اتفاقات می تواند منجر به پیدا شدن مکان قرار گیری ماینر غیر قانونی شود.

پرفروش ترین محصولات

بهترین راه استفاده از ماینر چیست؟

استفاده از دستگاه های ماینر و استخراج ارزهای دیجیتال اللخصوص بیت کوین سود آوری بالایی داشته از این رو افراد زیاد علاقه مند هستند که به هر روشی بتوانند درآمدی از این طریق داشته باشند, اما پیشنهاد ما همواره استفاده از فارم های قانونی و مجوز دار می باشد.

استفاده از ماینر در فضای قانونی می تواند علاوه بر سود آوری مزایای زیاد دیگری داشته باشد از جمله آرامش خاطر و همچنین امنیت بیشتر اما ذکر این نکته ضروری است که در فارم های قانونی هزینه های بالایی نیز باید به دولت و اداره برق پرداخت شود از این رو ممکن است این امر برای افراد زیادی توجیه اقتصادی نداشته باشد.

بهترین راه استفاده از ماینر چیست؟ | آریالند
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.