advertise

اجزا و قطعات ماینر

اجزا و قطعات ماینر

معرفی قطعات ماینر

دستگاه ماینر از قطعات مختلفی تشکیل شده است که این قطعات شامل کنترل برد ماینر , هشبرد ماینر , پاور ماینر و فن ماینر می باشد هر یک از این قطعات نقش اساسی در ماینر دارند و نبود آنها باعث عدم کارکرد صحیح دستگاه ماینر می شود , این 4 قطعه از ماینر قطعات اصلی ماینر می باشند و سایر قطعات ماینر قطعات جانبی ماینر و یا زیر مجموعه قطعات اصلی ماینر می باشند , معرفی قطعات ماینر برای افرادی که در این حوزه مشغول هستند اهمیت زیادی دارد و شناخت قطعات ماینر باعث افزایش بهره وری می شود.


معرفی قطعات ماینر | آریالند

قطعات ماینر چیست؟

اجزای ماینر در واقع بخش های مختلف ماینر هستند که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و دستگاه ماینر را تشکیل داده اند بخشی از این قطعات , قطعات اصلی ماینر می باشند شامل کنترل برد , هشبرد , پاور و فن ماینر و بخش دیگر قطعات تعمیری ماینر مثل قطعات تعمیر پاور و قطعات تعمیر هشبرد ماینر می باشد.

خرید انواع قطعات ماینر از آریالند

قطعات داخلی ماینر

قطعات داخلی ماینر بیشتر شامل هشبرد آن می باشد که در داخل پوسته دستگاه ماینر قرار دارد و از خارج ماینر مشخص نیست و می توان گفت که هشبرد ماینر جزو قطعات داخلی ماینر می باشد و هنگام خرید ماینر تنها قطعه ای که به راحتی قابل بررسی نیست هشبرد ماینر می باشد که برای بررسی و مشاهده آن نیاز است تا دستگاه به طور کامل باز شود.

قطعات داخلی ماینر | آریالند

نام قطعات ماینر

نام چهار اجزای اصلی ماینر شامل هشبرد , کنترل برد , پاور ماینر , فن ماینر می باشد و سایر قطعات , قطعات فرعی و همچنین قطعات الکترونیکی قرار گرفته بر روی این قطعات می باشد که برای مثال کابل برق ماینر , کابل اینترنت ماینر و همچنین قطعات تعمیرات ماینر مثل چیپ هشبرد , انواع خازن , مقاومت و ... می باشد.شما میتوانید جهت خرید انواع قطعات ماینر و استعلام قیمت با کارشناسان ما در آریالند تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.