advertise

ماینرهای کلونیوم

کلونیوم چیست؟

کلونیوم (Coloniume) یک شبکه آزاد، امن و مستقل است. با پیوستن به یکدیگر، افراد مختلف کلونیوم (Coloniume) را ایجاد می کنند، یک سیستم جهانی که علایق و نیازهای ما را برآورده می کند.
کلونیوم توسط افراد و سازمان ها توسعه و گسترش خواهد یافت و یک پلتفرم ارتباطی کاملا رایگان و ایمن را فراهم می کند. با کلونیوم، کاربران می‌توانند اطلاعات و داده‌ها را حتی در مناطقی که شبکه اینترنت قطع شده است، به صورت محلی مبادله کنند. در این شبکه هر نفر به عنوان پلی بین شبکه محلی و اینترنت عمل می کند و به ارتقای اتصال جهانی کمک می کند.

کلونیوم چیست؟ | آریالند

وای فای خود را به اشتراک بگذارید و کسب درآمد کنید

با ارائه یک نقطه اتصال که در آن افراد می توانند از تبادل رایگان داده لذت ببرند، شما در رشد و گسترش کلونیوم کمک می کنید و در عین حال پاداش نیز دریافت می کنید.


ویژگی های مودم کلنیوم | آریالند

روتر وای فای کلونیوم 4G/5G

مودم روتر آماده 4G/5G کلونیوم یک روتر گیگابیتی با WiFi دو باند (2.4GHz-5.8GHz) است. این روتر به پردازنده قدرتمند مدیاتک MT7621 مجهز شده است.
CPU این مودم دو هسته ای MT7621، MIPS® 1004Kc دارای فرکانس کلاک قدرتمند تا 880 مگاهرتز است. فناوری های جدید به کار رفته در این مودم شامل پشتیبانی ترجمه آدرس شبکه (NAT)، کیفیت خدمات (QoS)، SAMBA، شبکه خصوصی مجازی (VPN) و سایر برنامه های مسیریابی و تونل زنی است.
علاوه بر این، مودم روتر 4G/5G کلونیوم از فناوری کم مصرف استفاده می‌کند و با مصرف انرژی خوب از جمله انتخاب های خوب برای علاقمندان به خرید دستگاه ماینر می باشد.
این روتر دارای پنج پورت اترنت گیگابیتی Auto MDI/MDIX، یک اسلات NGFF M.2 Key B برای ماژول‌های مودم، یک شیار سیم کارت و یک اسلات کارت Micro SD است.

روتر وای فای کلونیوم 4G/5G | آریالند

سایر ماینر های پرفروش
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.