advertise

شستشوی هشبرد

شستن هشبرد ماینر

هشبرد ماینر ها به دلیل اینکه در مقابل باد فن های ماینر قرار می گیرد و به طور شبانه روزی هوای محیط اطراف وارد دستگاه ماینر شده و از بین هیت سینک های هشبرد عبور می کند و گرد و غبار زیادی وارد آن می شود و به مرور زمان این گرد و خاک در بین هیت سینک های هشبرد قرار گرفته و باعث مسدود شدن ورودی هوا می شود و منجر به گرم شدن بیش از اندازه دستگاه می شود که این امر می تواند به مرور زمان به دستگاه آسیب برساند. البته شما میتوانید با نصب فن حلزونی روی ماینر گرما را تا حد زیادی تخلیه نمائید اما در دراز مدت احتیاج به اقدامات دیگری می باشد. با ما در آریالند همراه باشید تا به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم.


شستشوی هش برد | آریالند

شستن هش برد

یکی از کارهایی که برای تمیز کردن هشبرد ماینر می توان انجام داد , شستن هشبرد ماینر می باشد که می تواند به خوبی هشبرد ماینر را تمیز کند و منجر به افزایش راندمان هشبرد ماینر شود بنابراین هرگاه که بر روی هشبرد ماینر شما گرد و خاک نشست باید هشبرد را شستشو کنید , شما می توانید هشبرد خود را با مایع های مختلف برای اینکار و یا با التراسونیک بشویید.

سرویس و تعمیر انواع دستگاه ماینر در آریالند

شما میتوانید برای سرویس و تعمیر انواع دستگاه ماینر با کارشناسان ما در آریالند تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

شستن هش برد با آب

شستشوی هش برد با مایع های گوناگونی انجام می شود که مخصوص برد های الکترونیکی می باشند از جمله تینر و بنزین که از لحاظ الکترونیکی برای هشبرد مشکلی ایجاد نمی کند و به علت فرار بودن به سرعت بر روی هشبرد خشک می شوند , اما شستن هشبرد با آب می تواند منجر به آسیب به هشبرد ماینر شود و از این رو شستن هشبرد ماینر با آب کار عاقلانه ای نمی باشد و بهتر است تا از مواد مخصوص برای اینکار برای شستن هشبرد استفاده نمایید.

شستن هشبرد با آب | آریالند
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.