advertise

بررسی ماینر لایتنینگ

شبکه لایتنینگ | آریالند

معرفی شبکه لایتنینگ

شبکه لایتنینگ، یک تکنولوژی نسبتا جدید در شبکه بیت کوین هست که سعی می‌کنه مشکلاتی مثل سرعت و هزینه در انجام تراکنش‌های بیت کوین رو حل کنه. با استفاده از این شبکه، امکان انجام تراکنش‌هایی با سرعت بسیار بالا و هزینه های کم فراهم میشه.

بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که معرفی شد، اما مشکلاتی مثل سرعت پایین و هزینه‌های بالا برای انجام تراکنش‌ها وجود داشت. به کمک شبکه لایتنینگ، می‌تونیم مشکلات این شبکه رو حل کنیم. این شبکه یک لایه دومی بر روی بلاکچین بیت کوینه که اجازه می‌ده تراکنش‌ها با سرعت بالا و هزینه کمتری انجام بشن.

به عبارت دیگه، فرض کنید بیت کوین یک جاده بزرگ با ترافیک زیاده. لایتنینگ مثل یک جاده فرعی سریعه که می‌تونه تعداد زیادی از تراکنش‌ها رو به سرعت و با هزینه کمتری انجام بده، بدون اینکه برای همه‌ی تراکنش‌ها نیاز به ورود به اون جاده بزرگ با ترافیک باشه. اینجوری، ما می‌تونیم از سرعت و کارایی بیشتری برای انجام تراکنش‌ها لذت ببریم.


ماینر های لایتنینگ از واقعیت تا کلاهبرداری

مدتی است در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و همچنین سایت دیوار و حتی گاهی سایت های اینترنتی افرادی اقدام به فروش دستگاه هایی تحت عنوان های لایتنینگ, لایتنینگ پلاس, AP, AP-4 و ... با وعده درآمد زیاد و مصرف برق پایین به فروش می رسد که این دستگاه ها چیزی جز کلاه برداری و فریب مردم نیست و خرید این ماینر ها مساوی با از دست رفتن سرمایه شما می باشد.

این دستگاه ها چیزی جز یک برد رزبری پای همراه با یک قاب و یک lcd نیست که با عنوان ماینر خانگی کم مصرف و بدون صدا با درآمد چند میلیون تومن در ماه در حال تبلیغ شدن هست.
فروشندگان این دستگاه ادعا دارند که دستگاه آن ها توانایی فعالیت در شبکه لایتنینگ و تبدیل شدن به نود شبکه لایتنینگ را دارد و می تواند ارز بیت کوین و حتی سایر ارزها را استخراج کند اما با کمی تحقیق متوجه می شویم که چنین سیستمی وجود خارجی ندارد و از نظر فنی شدنی نیست, با این حال این افراد سود جود حتی ادعای ضمانت درآمد و بازگشت وجه برای خریدار را دارند که قطعا این ادعا نیز دروغ می باشد.

ماینر خانگی hp:

دستگاه هایی که تحت عنوان ماینر خانگی hp به فروش می رسند نیز تفاوتی با ماینر های ذکر شده ندارند و چیزی جز یک مینی کیس برند hp نیستند که افراد کلاه بردار آن ها به عنوان ماینر لایتنینگ می فروشند.

کلاه برداری ماینر های لایتنینگ | آریالند

سخن پایانی

فریب وعده های دروغ را نخورید!!!
دنیای رمز ارزها می تواند سود و درآمد زیادی را برای شما همراه داشته باشد, اما در این بین افراد زیادی نیز به دنبال کسب درآمد با خالی کردن جیب سایر مردم هستند, از این رو شما باید مراقب سرمایه خودتان باشید و فریب افراد سودجو رو نخورید.

ماینر های لایتنینگ یکی از جدیدترین تکنیک های کلاه برداری می باشد که این روز ها بسیار در حال تبلیغ شدن می باشد و چیزی جز ضرر را برای خریداران آن به همراه نخواهد داشت از این رو ما در آریالند اکیدا توصیه به عدم ورود به فضای این مدل از ماینر ها را داریم.

کسب درآمد دلاری از طریق شبکه لایتنینگ | آریالند

جدیدترین ماینرها
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.