advertise

مصرف برق هشبرد چقدر است؟

مصرف برق هشبرد چقدر است؟

مصرف برق هشبرد

هشبرد دستگاه ماینر بیشترین مصرف برق را بین سایر قطعات ماینر دارد و از این رو می توان گفت که قطعه اصلی مصرف کننده برق در دستگاه ماینر هشبرد آن می باشد که هر دستگاه معمولا 3 یا 4 هشبرد دارد که مصرف برق بین این تعداد از هشبرد ها تقسیم می شود و با قطع اتصال هر هشبرد به هر دلیل مصرف برق آن هشبرد نیز قطع شده و مصرف برق دستگاه ماینر کاهش می یابد اما همراه با آن قدرت دستگاه ماینر نیز کاهش پیدا می کند.
مصرف برق هشبرد هنگام بالا آمدن دستگاه ماینر و در ابتدای روشن کردن دستگاه ماینر کمی بیشتر از حالت عادی هشبرد می باشد و بعد از گذشت چند دقیقه از روشن شدن دستگاه ماینر که برای هر دستگاه این تایم متفاوت می باشد مصرف برق هشبرد به حالت عادی بر می گردد.

خرید انواع دستگاه ماینر از آریالند

جهت استعلام قیمت و مشاهده انواع دستگاه ماینر برروی دکمه زیر کلیک نمائید.

میزان مصرف برق هشبرد

مصرف برق هشبرد می تواند تعیین کننده میزان سود ماینر باشد از این رو باید به آن توجه ویژه داشت , میزان مصرف برق هشبرد به عوامل متعددی از جمله دمای آن بستگی دارد که هر چه دمای هشبرد بالاتر برود مصرف برق هشبرد نیز بالاتر می رود از این رو شما می توانید با خنک نگه داشتن دستگاه ماینر و هشبرد های آن با استفاد از خنک کننده ماینر مصرف هشبرد ماینر را کاهش دهید .
همچنین با سرویس کردن دوره ای دستگاه و تمیز کردن هشبرد های آن می توانید دمای هشبرد ها را پایین نگه داشته که در نتیجه آن مصرف برق هشبرد کاهش پیدا کند.برای دریافت اطلاعات بیشتر با آریالند همراه باشید.

مصرف برق هشبرد | آریالند

انواع ماینر
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.