advertise

خرید ریگ ماینینگ | ریگ بخریم یا نخریم؟

خرید و فروش ریگ ماینینگ | آریالند

خرید و فروش ریگ ماینینگ

در چند سال گذشته خرید و فروش ریگ های ماینینگ در بین علاقه مندان به استخراج ارزهای دیجیتال و اللخصوص کاربران خانگی رونق بسیار زیادی داشته است, اما با آپدیت شدن الگوریتم اتریوم ورق به طور کامل برگشت و بازار ریگ های ماینینگ و ریگ اتریوم رونق خود را از داست داد, از این رو در حال حاظر خرید ریگ ماینینگ مانند گذشته سود دهی کافی را ندارد و نمی توان از آن درآمد کافی را به دست آورد.


آیا همچنان امکان استخراج با ریگ ماینینگ وجود دارد؟ | آریالند

آیا همچنان امکان استخراج با ریگ ماینینگ وجود دارد؟

پس از آپدیت اتریوم 2 و انتقال روش استخراج اتریوم از اثبات کار (proof of work) به اثبات سهام (proof of stake) دیگر امکان استخراج اتریوم با ریگ یا کارت های گرافیک وجود ندارد و تنها راه ادامه دادن ماین با ریگ, استخراج سایر ارز های دیجیتال قابل استخراج با کارت گرافیک مثل اتریوم کلاسیک می باشد که لازم به ذکر است استخراج این دست از ارزهای دیجیتال در حال حاظر سوددهی کافی و درآمد مناسبی ندارند.

جایگزین خرید ریگ ماینینگ

با توجه به موارد گفته شده ما در آریالند به هیچ وجه خرید ریگ ماینینگ را پیشنهاد نمی کنیم و به افرادی که علاقه مند به سرمایه گذاری در حوزه استخراج می باشند پیشنهاد می کنیم انتخاب های بهتری مانند ماینر بیت کوین را داشته باشند که همچنان سود دهی کافی دارند.
اگر نیازمند مشاوره برای سرمایه گذاری در حوزه استخراج می باشید کارشناسان آریالند آماده کمک به شما می باشند و شما می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

ریگ ماینینگ بخریم یا نخریم؟ | آریالند

پرفروش محصولات
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.