advertise

تعمیر ماینر S19 Hydro

تعمیر هشبرد ماینر S19 Hydro | آریالند

تعمیر هشبرد ماینر S19 Hydro

یکی از بخش های اصلی ماینر S19 Hyd, هشبرد آن می باشد که وظیفه آن انجام معاملات شبکه بیت کوین و ایجاد هش در شبکه می باشد و درآمد ماینر از همین بخش بدست می آید.
به دلایل مختلفی ممکن است هشبرد ماینر S19 Hyd دچار خرابی و مشکل شود که از جمله آن می توان به ورود رطوبت به هشبرد دستگاه ماینر, نوسانات برق, ورود رسوبات به داخل بلوک هشبرد و همچنین آسیب به چیپ های هشبرد اشاره کرد.
در صورتی که ایرادی برای هشبرد ماینر S19 Hyd شما به وجود آمده است برای رفع هرچه سریع تر مشکل می توانید هشبرد خود را برای تعمیر به متخصصان آریالند سپرده و آن را در کمترین زمان به صورت سالم تحویل بگیرید.


تعمیر پاور ماینر S19 Hydro | آریالند

تعمیر پاور ماینر S19 Hydro

پاور ماینر S19 Hydro وظیفه تامین جریان و ولتاژ مورد نیاز ماینر S19 Hydro را بر عهده دارد و در صورت خرابی آن کل فعالیت های ماینر از کار افتاده و درآمد ماینر قطع می شود.
 از جمله دلایل خرابی پاور ماینر S19 Hydro می توان به نوسان برق شبکه, اشتباه متصل کردن فاز های ورودی پاور, گرمای بیش از حد و همچنین رطوبت محیط اشاره کرد.
در صورت خرابی پاور ماینر S19 Hydro نیاز است تا شما هرچه سریع تر اقدام به تعمیر آن نمایید تا مجدد بتوانید به فرایند استخراج ادامه دهید.


تعمیر کنترل ماینر S19 Hydro | آریالند

تعمیر کنترل برد ماینر S19 Hydro

کنترل برد ماینر S19 Hydro وظیفه مدیریت بخش های مختلف ماینر را بر عهده دارد و خرابی آن می تواند منجر به از کار افتادگی ماینر و یا بروز ارور شود.
از جمله مشکلاتی که موجب بروز ارور در کنترل برد ماینر می شود می توان به مشکلات نرم افزاری و ویروس ها, آب خوردگی کنترل برد و ضربه خوردن کنترل برد اشاره کرد.
برای تعمیر کنترل برد ماینر S19 Hydro خود شما می توانید با پشتبانی آریالند هماهنگ کرده و اقدام به تعمیر آن نمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.